• Kątowy emulator drugiej sondy lambda z nakrętką regulacyjną
  • Kątowy emulator drugiej sondy lambda z nakrętką regulacyjną
  • Kątowy emulator drugiej sondy lambda z nakrętką regulacyjną
Kątowy emulator drugiej sondy lambda z nakrętką regulacyjną Kątowy emulator drugiej sondy lambda z nakrętką regulacyjną Kątowy emulator drugiej sondy lambda z nakrętką regulacyjną

Kątowy emulator drugiej sondy lambda z nakrętką regulacyjną

Index: EMU_SL_KTN

EAN code: 5902553473179

  • Otwór doprowadzający spaliny 2 mm.
  • Gwinty wykonywane dedykowanym narzędziem - idealna dokładność oraz powtarzalność.
  • Wykonywany na nowoczesnym centrum obróbczym CNC za pomocą specjalistycznego oprzyrządowania.
  • Nakrętka regulacyjna umożliwiająca dokładną regulację położenia emulatora.
35,00 zł
Brutto
Ilość

Dostępne metody płatności:
Dostępne metody dostawy:
help_outline Zapytaj o produkt
Dostarczamy produkty do Unii Europejskiej. Aby podlegać pod stawkę 0% dla transakcji wewnątrzwspólnotowych wprowadź swój poprawny numer EU VAT

Opis

W samochodach z normą emisji spalin EURO 3 w górę za katalizatorem występuje druga sonda lambda. Pełni ona rolę diagnostyczną. Jeśli na podstawie jej danych sterownik silnika wykryje jakieś nieprawidłowości - wyświetli błąd na desce rozdzielczej (popularny "CHECK ENGINE") i silnik może przejść w awaryjny tryb pracy (w zależności od marki samochodu). Objawia się to często dużym spadkiem mocy. Powyższe problemy pojawiają się w przypadku usunięcia katalizatora, niskiej jego sprawności lub zastąpienia go strumienicą.
W takich sytuacjach niezbędnym staje się zamontowanie EMULATORA DRUGIEJ SONDY LAMBDA.
Niekiedy brak miejsca nie pozwala na zamontowanie emulatora prostego. W tych przypadkach istnieje konieczność zamontowania emulatora kątowego.
Katalizator potrafi skutecznie ograniczyć moc silnika od 2 do 3%, a przy obrotach dla mocy maksymalnej nawet do 5%. Usunięcie go i zastosowanie emulatora jest najłatwiejszym sposobem na niskobudżetowe podniesienie mocy.
Emulator może także pomóc w przypadku problemów z instalacją LPG, która z powodu wykrycia zbyt bogatej mieszanki powoduje wyświetlanie się kontrolki "CHECK ENGINE" na desce rozdzielczej.

Montaż jest bardzo prosty. Wykręcamy sondę Lambda, w jej miejsce wkręcamy emulator, do którego następnie wkręcamy sondę Lambda.

EMU_SL_UW.jpg

 Emulator idealnie sprawdza się w sytuacjach, kiedy nie ma miejsca na zamontowanie emulatora prostego.

Emulator - brak miejsca.jpg

Product details

EMU_SL_KTN

Opis

Materiał
Mosiądz
Producent
Tafmet

Zobacz także

Dostawa

nawet w 24h

Telefon

+48 665 543 930

Metody płatności

Przelew / Karta / Paynow