Zaślepki wykonane z takiego samego tworzywa jak kolektor ssący dodatkowo wzmocnione włóknem szklanym. Twardość oraz wytrzymałość porównywalna z aluminium. Brak różnic w rozszerzalności cieplnej pomiędzy kolektorem a zaślepkami. Brak kumulacji ciepła przez zaślepki (dłuższa żywotność O-Ringów). O-Ringi wykonane są z Vitonu (FPM) - zapewniona szczelność...
Zaślepki wykonane z takiego samego tworzywa jak kolektor ssący dodatkowo wzmocnione włóknem szklanym. Twardość oraz wytrzymałość porównywalna z aluminium. Brak różnic w rozszerzalności cieplnej pomiędzy kolektorem a zaślepkami. Brak kumulacji ciepła przez zaślepki (dłuższa żywotność O-Ringów). O-Ringi wykonane są z Vitonu (FPM) - zapewniona szczelność...
Kiedy zauważysz, że samochód stracił swoją dawną moc, szarpie podczas przyśpieszania i dymi, prawdopodobnie uszkodzeniu uległ zawór recyrkulacji spalin. Najczęstszą przyczyną awarii zaworu EGR jest osadzanie się cząstek stałych pochodzących ze spalin oraz cząstek oleju pochodzących z odmy we wnętrzu zaworu.
Jeśli masz problemy z silnikiem, pojawia się błąd P2015 (błąd klap kolektora) oraz 008213 (błąd czujnika położenia klap w kolektorze ssącym) masz prawdopodobnie uszkodzony plastikowy ogranicznik zamontowany na ośce przechodzącej przez kolektor, która sterowana jest nastawnikiem.
Zastosowanie: Volvo 740 z silnikiem D24T (2.4 TD); Volvo 760 z silnikiem D24T (2.4 TD); Land Rover Defender z silnikami serii 200 oraz 300 Tdi; Land Rover Discovery z silnikami serii 200 oraz 300 Tdi; Range Rover z silnikami serii 200 oraz 300 Tdi. Niektóre nowsze 300 Tdi mają sterowanie elektroniczne. W tym przypadku trzeba zmienić również oprogramowanie.
Zaślepki wykonane z takiego samego tworzywa jak kolektor ssący wzmocnione włóknem szklanym. Twardość oraz wytrzymałość porównywalna z aluminium. Brak różnic w rozszerzalności cieplnej pomiędzy kolektorem a zaślepkami. Brak kumulacji ciepła przez zaślepki (dłuższa żywotność O-Ringów). O-Ringi wykonane są z Vitonu (FPM). Uszczelki kolektora również z Vitonu...
Kiedy zauważysz, że samochód stracił swoją dawną moc, szarpie podczas przyśpieszania i dymi, prawdopodobnie uszkodzeniu uległ zawór recyrkulacji spalin. Najczęstszą przyczyną awarii zaworu EGR jest osadzanie się cząstek stałych pochodzących ze spalin oraz cząstek oleju pochodzących z odmy we wnętrzu zaworu.
Jeśli masz problemy z silnikiem, pojawia się błąd P2015 (błąd klap kolektora) oraz 008213 (błąd czujnika położenia klap w kolektorze ssącym) masz prawdopodobnie uszkodzony plastikowy ogranicznik zamontowany na ośce przechodzącej przez kolektor, która sterowana jest nastawnikiem.
Otwór doprowadzający spaliny 2 mm Szlifowane powierzchnie czołowe umożliwiające idealne doszczelnienie Gwinty wykonywane dedykowanym narzędziem - idealna dokładność oraz powtarzalność Wykonywany na nowoczesnym centrum obróbczym CNC za pomocą specjalistycznego oprzyrządowania
Zaślepki kolektora ssącego z uszczelnieniami Viton o podwyższonej odporności na temperaturę oraz działanie olejów silnikowych.Średnica zaślepek: 18.5 mm / 8.2 mm
Zaślepki wykonywane na nowoczesnym centrum obróbczym CNC za pomocą specjalistycznego oprzyrządowania z wysokogatunkowego aluminium. O-Ringi oraz uszczelki wykonane są z Vitonu (FPM) - zapewniona szczelność oraz wysoka trwałość.
Masz problem z hamulcem, ABS oraz napędem 4x4? Świeci się błąd na desce rozdzielczej?Masz prawdopodobnie zużyte koło zębate nastaw reduktora dyferencjału skrzyni.