NSS Element dystansowy pompy paliwa Płyta dystansowa pompy wtryskowej Land Rover Defender Discovery 110/127 Range Rover 200 300

Index: NSS+BR-1

EAN code: 5902553479775

189,90 zł
Brutto
Ilość

Dostępne metody płatności:
Dostępne metody dostawy:
help_outline Zapytaj o produkt
Dostarczamy produkty do Unii Europejskiej. Aby podlegać pod stawkę 0% dla transakcji wewnątrzwspólnotowych wprowadź swój poprawny numer EU VAT

Opis

Zastosowanie:

Land Rover Defender (L316) 2.5 TDI 4x4, 83KW/113KM, 1990/08-1998/12

Land Rover Range Rover I 2.5 TDi 4x4, 83KW/113KM, 1990/08-1998/11

Land Rover 110/127 (LDH) 2.5 TD 4x4, 63KW/86KM, 1986/09-1990/07

Land Rover Discovery I (LJ) 2.5 TDI 4x4, 83KW/113KM, 1989/10-1998/10

Pasuje do pomp paliwowych: ERR5057 lub ETC7869. Silniki 200Tdi i 300Tdi.

Twoja pompa musi mieć kwadratową obudowę membrany, jak pokazano na zdjęciu. Niektóre późniejsze 300 Tdi mają sterowanie elektroniczne i muszą być dostrajane tylko przez elektronikę.

Element dystansowy pompy paliwa NSS

Ta przekładka umożliwia pracę pompy podnoszącej w środku jej możliwego skoku.

Jakie są korzyści z zamontowania przekładki pompy paliwowej? Rezultat jest taki, że dodanie elementu dystansowego wydłuży żywotność pompy.

Pompy paliwowe montowane w wielu pojazdach z silnikami wysokoprężnymi mają tendencję do przerywania połączeń roboczych, co powoduje zatrzymanie pojazdu.

Silniki Land Rover Tdi mogą nadal pracować (na krótką metę) z zepsutą pompą, ale będą odczuwać objawy niższej mocy silnika, zwłaszcza gdy jest zimy oraz podczas jazdy z obciążeniem, np. pod górę. Pompa została pierwotnie zaprojektowana tak, aby miała element dystansowy, ale wydaje się, że została pominięta ze względu na oszczędność kosztów.

Większość ludzi nie zdaje sobie sprawy, że pompa jest uszkodzona, dopóki nie spróbują wymienić filtra paliwa. Próbujesz zalać filtr paliwa za pomocą dźwigni zalewania i nic się nie dzieje. Dzieje się tak, ponieważ pompa jest uszkodzona. Działała na samym końcu swojej pracy, powodując obciążenie. Następnie trzeba ręcznie obrócić silnik, aby znaleźć jedno miejsce na krzywce, w którym będzie działać dźwignia zalewania. Dzięki dodaniu elementu dystansowego pompa paliwa może pracować w środku jej możliwego skoku, powodując w ten sposób mniejsze obciążenie. Dźwignia zalewania powinna wówczas działać niezależnie od położenia wałka rozrządu.

Płytka dystansowa z podkładkami regulacyjnymi

Ten zestaw dystansowy zwiększa zakres standardowego dynamicznego wyprzedzenia rozrządu w pompie VE. Dynamiczne wyprzedzenie rozrządu to mechanizm służący do przyspieszenia rozpoczęcia wtrysku wraz ze wzrostem obrotów, aby dać silnikowi Diesla czas potrzebny do prawidłowego spalania.

Dodatkowe dynamiczne wyprzedzenie rozrządu dzięki temu zestawowi dystansowemu pomoże czysto spalać paliwo przy wyższych obrotach, jednocześnie utrzymując statyczny rozrząd zgodnie ze standardową specyfikacją, utrzymując niskie obroty.

Dystans wykonany jest na maszynach CNC, dokładność kształtu do 0,01 mm. Materiał: aluminium.

Wysokiej jakości Viton O-Ring, odporny na oleje silnikowe oraz wysoką/niską temperaturę.

Uwaga: należy pamiętać, że nie oferujemy ani nie sugerujemy żadnej gwarancji, ponieważ jest to produkt tuningowy, który podniesie poziom mocy silnika. Uruchamianie wyższego ciśnienia w cylindrze ujawni wszelkie słabości silnika i są one sprzedawane na podstawie tego, że kupujący pasuje całkowicie na własne ryzyko.

Zalecamy zamontowanie wskaźnika temperatury spalin, aby można było monitorować temperaturę spalin silnika, odpowiednio dostroić i wyregulować.

Product details

NSS+BR-1

Opis

Materiał
Aluminium
Stal nierdzewna
Producent
Tafmet

Zobacz także

Dostawa

nawet w 24h

Telefon

+48 665 543 930

Metody płatności

Przelew / Karta / Paynow