NSS Element dystansowy pompy paliwa Boost pin Land Rover Defender Discovery 110/127 Range Rover 200 300

Index: NSS+BP-2

EAN code: 5902553479737

149,00 zł
Brutto
Ilość

Dostępne metody płatności:
Dostępne metody dostawy:
help_outline Zapytaj o produkt
Dostarczamy produkty do Unii Europejskiej. Aby podlegać pod stawkę 0% dla transakcji wewnątrzwspólnotowych wprowadź swój poprawny numer EU VAT

Opis

Zastosowanie:

Land Rover Defender (L316) 2.5 TDI 4x4, 83KW/113KM, 1990/08-1998/12

Land Rover Range Rover I 2.5 TDi 4x4, 83KW/113KM, 1990/08-1998/11

Land Rover 110/127 (LDH) 2.5 TD 4x4, 63KW/86KM, 1986/09-1990/07

Land Rover Discovery I (LJ) 2.5 TDI 4x4, 83KW/113KM, 1989/10-1998/10

Pasuje do pomp paliwowych: ERR5057 lub ETC7869. Silniki 200Tdi i 300Tdi.

Twoja pompa musi mieć kwadratową obudowę membrany, jak pokazano na zdjęciu. Niektóre późniejsze 300 Tdi mają sterowanie elektroniczne i muszą być dostrajane tylko przez elektronikę.

Element dystansowy pompy paliwa NSS

Ta przekładka umożliwia pracę pompy podnoszącej w środku jej możliwego skoku.

Jakie są korzyści z zamontowania przekładki pompy paliwowej? Rezultat jest taki, że dodanie elementu dystansowego wydłuży żywotność pompy.

Pompy paliwowe montowane w wielu pojazdach z silnikami wysokoprężnymi mają tendencję do przerywania połączeń roboczych, co powoduje zatrzymanie pojazdu.

Silniki Land Rover Tdi mogą nadal pracować (na krótką metę) z zepsutą pompą, ale będą odczuwać objawy niższej mocy silnika, zwłaszcza gdy jest zimy oraz podczas jazdy z obciążeniem, np. pod górę. Pompa została pierwotnie zaprojektowana tak, aby miała element dystansowy, ale wydaje się, że została pominięta ze względu na oszczędność kosztów.

Większość ludzi nie zdaje sobie sprawy, że pompa jest uszkodzona, dopóki nie spróbują wymienić filtra paliwa. Próbujesz zalać filtr paliwa za pomocą dźwigni zalewania i nic się nie dzieje. Dzieje się tak, ponieważ pompa jest uszkodzona. Działała na samym końcu swojej pracy, powodując obciążenie. Następnie trzeba ręcznie obrócić silnik, aby znaleźć jedno miejsce na krzywce, w którym będzie działać dźwignia zalewania. Dzięki dodaniu elementu dystansowego pompa paliwa może pracować w środku jej możliwego skoku, powodując w ten sposób mniejsze obciążenie. Dźwignia zalewania powinna wówczas działać niezależnie od położenia wałka rozrządu.

Boost pin

LDA - jest to mechanizm w pompie wtryskowej TD, który pozwala ograniczyc dawke paliwa przy niskich obrotach, oraz przy braku lub niskim ciśnieniu doładowania. Natomiast gdy ciśnienie wzrośnie pozwala automatycznie podać większą dawkę paliwa.

Bolec tzw. czytnik pin, który po naciśnięciu pedału gazu porusza się w prawo powodując wzrost ilości paliwa. Ruch tego bolca jest ograniczany przez pin - to jest właśnie istota działania LDA. Im bardziej czytnik pin będzie mógł się wysunąć - tym więcej paliwa będzie podane.

Pin membrany nie jest symetryczny, z jednej strony wycięcie jest większe w stosunku do drugiej. Dzięki takiemu rozwiązaniu mamy możliwość regulacji ilości podawanego paliwa w momencie pojawienia się ciśnienia doładowania. Zwiększając wcięcie PIN-a od strony czytnika, zwiększamy dawkę paliwa, natomiast obracając pin mniejszym wcięciem w stronę czytnika, powodujemy mniejsze wysunięcie się czytnika a co za tym idzie ograniczamy dawkę paliwa.

Wzrost mocy nawet do 15 KM.

Uwaga: należy pamiętać, że nie oferujemy ani nie sugerujemy żadnej gwarancji, ponieważ jest to produkt tuningowy, który podniesie poziom mocy silnika. Uruchamianie wyższego ciśnienia w cylindrze ujawni wszelkie słabości silnika i są one sprzedawane na podstawie tego, że kupujący pasuje całkowicie na własne ryzyko.

Zalecamy zamontowanie wskaźnika temperatury spalin, aby można było monitorować temperaturę spalin silnika, odpowiednio dostroić i wyregulować.

Product details

NSS+BP-2

Opis

Materiał
Aluminium
Stal nierdzewna
Producent
Tafmet

Zobacz także

Dostawa

nawet w 24h

Telefon

+48 665 543 930

Metody płatności

Przelew / Karta / Paynow