Boost Pin Płyta Dystansowa dla Land Rover Volvo VW z pompą wtryskową Bosch VE
Index: BP-2+BR-1
EAN code: 5902553475616
Opis
Zastosowanie:
Volvo 740 z silnikiem D24T (2.4 TD)
Volvo 760 z silnikiem D24T (2.4 TD)
Land Rover Defender z silnikiem serii 200 oraz 300 Tdi
Land Rover Discovery z silnikiem serii 200 oraz 300 Tdi
Range Rover z silnikiem serii 200 oraz 300 Tdi
Niektóre nowsze 300 Tdi mają sterowanie elektroniczne. W tym przypadku trzeba zmienić również oprogramowanie.
Uwaga: pompa musi mieć kwadratową obudowę membrany, jak pokazano na zdjęciach.
Boost pin
LDA - jest to mechanizm w pompie wtryskowej TD, który pozwala ograniczyc dawke paliwa przy niskich obrotach, oraz przy braku lub niskim ciśnieniu doładowania. Natomiast gdy ciśnienie wzrośnie pozwala automatycznie podać większą dawkę paliwa.
Na rysunku widzimy bolec tzw. czytnik pin, który po naciśnięciu pedału gazu porusza się w prawo powodując wzrost ilości paliwa. Widać jednak, ze ruch tego bolca jest ograniczany przez pin - to jest właśnie istota działania LDA. Im bardziej czytnik pin będzie mógł się wysunąć - tym więcej paliwa będzie podane.
Widzimy również, że pin membrany nie jest symetryczny, z jednej strony wycięcie jest większe w stosunku do drugiej. Dzięki takiemu rozwiązaniu mamy możliwość regulacji ilości podawanego paliwa w momencie pojawienia się ciśnienia doładowania. Zwiększając wcięcie PIN-a od strony czytnika, zwiększamy dawkę paliwa, natomiast obracając pin mniejszym wcięciem w stronę czytnika, powodujemy mniejsze wysunięcie się czytnika a co za tym idzie ograniczamy dawkę paliwa.
WZROST MOCY NAWET DO 15 KM
Płytka dystansowa z podkładkami regulacyjnymi
Ten zestaw dystansowy zwiększa zakres standardowego dynamicznego wyprzedzenia rozrządu w pompie VE. Dynamiczne wyprzedzenie rozrządu to mechanizm służący do przyspieszenia rozpoczęcia wtrysku wraz ze wzrostem obrotów, aby dać silnikowi Diesla czas potrzebny do prawidłowego spalania.
Dodatkowe dynamiczne wyprzedzenie rozrządu dzięki temu zestawowi dystansowemu pomoże czysto spalać paliwo przy wyższych obrotach, jednocześnie utrzymując statyczny rozrząd zgodnie ze standardową specyfikacją, utrzymując niskie obroty.
Dystans wykonany jest na maszynach CNC, dokładność kształtu do 0,01 mm. Materiał: aluminium.
Wysokiej jakości Viton O-Ring, odporny na oleje silnikowe oraz wysoką/niską temperaturę.
To jest produkt tuningowy. Dopasowując to, podniesiesz poziom dostrojenia silnika. Praca z wyższym ciśnieniem w cylindrze ujawni wszelkie słabości silnika. Instalujesz ten produkt całkowicie na własne ryzyko. Zalecamy zainstalowanie wskaźnika temperatury spalin, aby móc monitorować silnik i odpowiednio reagować.
Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:
Dostawa
nawet w 24h
Telefon
+48 665 543 930
Metody płatności
Przelew / Karta / Paynow