• Tuning Boost Pin Land Rover Defender Discovery Range Rover 200 300 Tdi
  • Tuning Boost Pin Land Rover Defender Discovery Range Rover 200 300 Tdi
Tuning Boost Pin Land Rover Defender Discovery Range Rover 200 300 Tdi Tuning Boost Pin Land Rover Defender Discovery Range Rover 200 300 Tdi

Tuning Boost Pin Land Rover Range Rover 200 300 Tdi Volvo 740 760 D24T

Index: BP-2

EAN code: 5902553474534

Zastosowanie:

  • Volvo 740 z silnikiem D24T (2.4 TD);
  • Volvo 760 z silnikiem D24T (2.4 TD);
  • Land Rover Defender z silnikami serii 200 oraz 300 Tdi;
  • Land Rover Discovery z silnikami serii 200 oraz 300 Tdi;
  • Range Rover z silnikami serii 200 oraz 300 Tdi.

Niektóre nowsze 300 Tdi mają sterowanie elektroniczne. W tym przypadku trzeba zmienić również oprogramowanie.

60,00 zł
Brutto
Ilość

Dostępne metody płatności:
Dostępne metody dostawy:
help_outline Zapytaj o produkt
Dostarczamy produkty do Unii Europejskiej. Aby podlegać pod stawkę 0% dla transakcji wewnątrzwspólnotowych wprowadź swój poprawny numer EU VAT

Opis

Dane techniczne:

  • dokładność wykonania: 0,01 mm;
  • materiał: wysokogatunkowa stal kwasoodporna hartowana.

Poniżej zdjęcie boost pina wykonanego ze stali bez obróbki cieplnej po kilku miesiącach pracy. Taki boost pin może doprowadzić do uszkodzenia pompy wtryskowej.

LDA - jest to mechanizm w pompie wtryskowej TD, który pozwala ograniczyc dawke paliwa przy niskich obrotach, oraz przy braku lub niskim ciśnieniu doładowania. Natomiast gdy ciśnienie wzrośnie pozwala automatycznie podać większą dawkę paliwa.

Na rysunku poniżej widzimy bolec tzw. czytnik pin, który po naciśnięciu pedału gazu porusza się w prawo powodując wzrost ilości paliwa. Widać jednak, ze ruch tego bolca jest ograniczany przez pin - to jest właśnie istota działania LDA. Im bardziej czytnik pin będzie mógł się wysunąć - tym więcej paliwa będzie podane.

Widzimy również, że pin membrany nie jest symetryczny, z jednej strony wycięcie jest większe w stosunku do drugiej. Dzięki takiemu rozwiązaniu mamy możliwość regulacji ilości podawanego paliwa w momencie pojawienia się ciśnienia doładowania. Zwiększając wcięcie PIN-a od strony czytnika, zwiększamy dawkę paliwa, natomiast obracając pin mniejszym wcięciem w stronę czytnika, powodujemy mniejsze wysunięcie się czytnika a co za tym idzie ograniczamy dawkę paliwa.

WZROST MOCY NAWET DO 15 KM

boostpintafmet.gif

Pompa musi mieć kwadratową obudowę membrany, jak pokazano na rysunku poniżej. Niektóre nowsze 300 TDI mają sterowanie elektroniczne. W tym przypadku trzeba zmienić również oprogramowanie.

Boostpin_02_01.jpg

Boostpin_02_03.jpg

Boostpin_02_05.jpg

Product details

BP-2

Opis

Materiał
Stal nierdzewna
Producent
Tafmet

Zobacz także

Dostawa

nawet w 24h

Telefon

+48 665 543 930

Metody płatności

Przelew / Karta / Paynow