Zaślepka kolektora ssącego DISA BMW E46 E39 E60 E61 E83 E36 E85 M54 B22 B25 B30

Index: Z_KOL_61

EAN code: 5902553474381

99,00 zł
Brutto
Ilość

Dostępne metody płatności:
Dostępne metody dostawy:
help_outline Zapytaj o produkt
Dostarczamy produkty do Unii Europejskiej. Aby podlegać pod stawkę 0% dla transakcji wewnątrzwspólnotowych wprowadź swój poprawny numer EU VAT

Opis

Zastosowanie:

3' (E46)

320 i (M54 B22 (226S1)) 2171ccm 163KM/120kW 2000/09-2005/02

320 i (M54 B22 (226S1)) 2171ccm 170KM/125kW 2000/09-2005/02

325 i (M54 B25 (256S5)) 2494ccm 192KM/141kW 2000/09-2005/02

325 xi (M54 B25 (256S5)) 2494ccm 192KM/141kW 2000/09-2005/02

330 i (M54 B30 (306S3)) 2979ccm 228KM/168kW 2001/01-2005/04

330 i (M54 B30 (306S3)) 2979ccm 231KM/170kW 2000/06-2005/02

330 xi (M54 B30 (306S3)) 2979ccm 231KM/170kW 2000/06-2005/02

3' Compact (E46)

325 ti (M54 B25 (256S5)) 2494ccm 192KM/141kW 2001/04-2004/12

3' coupe (E46)

320 Ci (M54 B22 (226S1)) 2171ccm 163KM/120kW 2000/01-2006/05

320 Ci (M54 B22 (226S1)) 2171ccm 170KM/125kW 2000/01-2006/05

325 Ci (M54 B25 (256S5)) 2494ccm 192KM/141kW 2000/09-2006/05

330 Ci (M54 B30 (306S3)) 2979ccm 231KM/170kW 2000/06-2006/05

330 xi (M54 B30 (306S3)) 2979ccm 231KM/170kW 2000/06-2006/07

3' kabriolet (E46)

320 Ci (M54 B22 (226S1)) 2171ccm 163KM/120kW 2006/01-2007/12

320 Ci (M54 B22 (226S1)) 2171ccm 170KM/125kW 2000/09-2007/12

325 Ci (M54 B25 (256S5)) 2494ccm 192KM/141kW 2000/09-2006/08

330 Ci (M54 B30 (306S3)) 2979ccm 231KM/170kW 2000/06-2006/08

3' Touring (E46)

320 i (M54 B22 (226S1)) 2171ccm 163KM/120kW 2000/09-2005/02

320 i (M54 B22 (226S1)) 2171ccm 170KM/125kW 2000/09-2005/02

325 i (M54 B25 (256S5)) 2494ccm 192KM/141kW 2000/09-2005/02

325 xi (M54 B25 (256S5)) 2494ccm 192KM/141kW 2000/09-2005/02

330 i (M54 B30 (306S3)) 2979ccm 231KM/170kW 2000/06-2005/02

330 xi (M54 B30 (306S3)) 2979ccm 231KM/170kW 2000/06-2005/02

5' (E39)

520 i (M54 B22 (226S1)) 2171ccm 163KM/120kW 2000/09-2003/06

520 i (M54 B22 (226S1)) 2171ccm 170KM/125kW 2000/09-2003/06

525 i (M54 B25 (256S5)) 2494ccm 192KM/141kW 2000/09-2003/06

530 i (M54 B30 (306S3)) 2979ccm 231KM/170kW 2000/09-2003/06

5' (E60)

520 i (M54 B22 (226S1)) 2171ccm 170KM/125kW 2003/07-2010/03

525 i (M54 B25 (256S5)) 2494ccm 192KM/141kW 2003/09-2005/02

530 i (M54 B30 (306S3)) 2979ccm 231KM/170kW 2001/12-2005/02

5' Touring (E39)

520 i (M54 B22 (226S1)) 2171ccm 163KM/120kW 2000/09-2003/12

520 i (M54 B22 (226S1)) 2171ccm 170KM/125kW 2000/09-2003/12

525 i (M54 B25 (256S5)) 2494ccm 192KM/141kW 2000/09-2004/05

530 i (M54 B30 (306S3)) 2979ccm 231KM/170kW 2000/09-2003/12

5' Touring (E61)

525 i (M54 B25 (256S5)) 2494ccm 192KM/141kW 2004/06-2010/12

7' (E65, E66, E67)

730 i, Li (M54 B30 (306S3)) 2979ccm 231KM/170kW 2003/03-2008/07

X3 (E83)

2.5 i (M54 B25 (256S5)) 2494ccm 192KM/141kW 2004/03-2006/07

3.0 i xDrive (M54 B30 (306S3)) 2979ccm 231KM/170kW 2003/09-2006/07

X5 (E53)

3.0 i (M54 B30 (306S3)) 2979ccm 231KM/170kW 2000/04-2006/10

Z3 Roadster (E36)

2.2 i (M54 B22 (226S1)) 2171ccm 170KM/125kW 2000/10-2002/06

3.0 i (M54 B30 (306S3)) 2979ccm 231KM/170kW 2000/06-2003/01

Z3 coupe (E36)

3.0 i (M54 B30 (306S3)) 2979ccm 231KM/170kW 2000/06-2003/06

Z4 Roadster (E85)

2.2 i (M54 B22 (226S1)) 2171ccm 170KM/125kW 2003/10-2005/10

2.5 i (M54 B25 (256S5)) 2494ccm 192KM/141kW 2002/12-2005/12

3.0 i (M54 B30 (306S3)) 2979ccm 231KM/170kW 2002/12-2005/12

Numery zaworów DISA: 11617544805, 11617544806, 11617502275, 11617502269.

Informacje techniczne:

Zaślepka kolektora z oryginalnym niemieckim O-Ringiem z Vitonu, odpornym na działanie olejów oraz wysokiej i niskiej temperatury. Wersja O-ringu szlifowana bez wypływek umożliwiająca lepsze uszczelnienie.

Materiał - wysokogatunkowe aluminium.

Polski producent - Tafmet.

Po zamontowaniu zaślepki należy wyprogramować zawór, żeby nie zgłaszał błędu.

Opis przedmiotu:

Zawór ten w silniku wolnossącym steruje przepływem mieszanki przez kolektor ssący tzw. zmienna długość kolektora ssącego. W skrócie w dolnych partiach obrotów poprawia moment obrotowy oraz jego przepływ. Jest sterowany podciśnieniem. Natomiast w silniku doładowanym jest on zbędny, gdyż wtedy w kolektorze tworzy się nadciśnienie i zawór nie spełnia swojej roli.

Jeżeli zakłada się turbo albo kompresor do seryjnie wolnossącego silnika to usuwa się zawór Disa, ponieważ jest on niepotrzebny.

Product details

Z_KOL_61

Opis

Materiał
Aluminium
Producent
Tafmet

Zobacz także

Dostawa

nawet w 24h

Telefon

+48 665 543 930

Metody płatności

Przelew / Karta / Paynow