Zastosowanie:
Opel z silnikami 1.3 CDTI:
- Corsa C 2001-2006 (silniki: Y13DT, Z13DT, Z13DTJ)
- Corsa D 2006-> (silnik: Z13DTH)
- Astra H 2004-2009 (silnik: Z13DTH)
- Tigra B 2004-> (silnik: Z13DT)
- Meriva A 2003-2008 (silniki: Y13DT, Z13DT, Z13DTJ)
Fiat z silnikami 1.3 JTDM:
- Doblo Cargo 2004-> (silniki: 188A9000, 199A2000)
- Punto II 2003-2008 (silnik: 188A9000)
- Grande Punto 2006-> (silniki: 199A2000, 199A3000)
- Idea / Panda 2004-> (silnik: 188A9000)
- Linea 2007 -> (silniki: 199A2000, 199A3000)
Lancia z silnikami 1.3 JTDM:
- Musa 2004-> (silnik: 188A9000)
- Ypsilon 2004-> (silniki: 199A2000, 199A3000, 188A9000)
Aby sterownik silnika nie zgłaszał błędu po zaślepieniu należy zastosować emulator zaworu EGR.
Informacje techniczne:
- projekt: Tafmet;
- wykonanie: Tafmet;
- materiał zaślepki: stal kwasoodporna - dożywotnia gwarancja;
- wszystkie zaślepki poddane są specjalistycznej obróbce wibrościernej. Dzięki temu usunięte zostają ostre krawędzie po cięciu laserem oraz ujednolicona powierzchnia;
- materiał uszczelek: GAMBIT AF-1000, odporny na wszystkie warunki panujące w układzie wydechowym.
Do zastosowania poza drogami publicznymi oraz w sporcie motorowym.