Zastosowanie:
Citroen:
- C3, C4, C5 (silniki: 1.4 i 1.6 HDI)
- Berlingo (silniki: 1.4 i 1.6 HDI)
- Xsara (silniki: 1.4 i 1.6 HDI)
- Picasso (silniki: 1.4 i 1.6 HDI)
Peugeot:
- 206, 207, 307, 407 1007, 3008, 5008 (silniki: 1.4 i 1.6 HDI)
- Ekspert (silniki: 1.4 i 1.6 HDI)
- Partner (silniki: 1.4 i 1.6 HDI)
Ford:
- Fiesta MK6, MK7 (silnik: duratorq 1.4 TDCi, 1.6 TDCi)
- Fusion (silnik: duratorq 1.4 TDCi, 1.6 TDCi)
- Focus, Focus C-MAX TDCI, C-MAX DPF MK2, MK3 (silnik: duratorq 1.6 TDCi)
Volvo:
- C30, S40, S60, S80, V50, V60, V70 (kod silników: DV4 TD, DV4 TED4, DV6 B, DV6 TAD, DV6 ATED4)
Mazda:
- 1.4 CiTD (kod silnika: 1.4 MZ-CD)
- 1.6 CiTD (kod silnika: 1.6 MZ-CD)
Suzuki:
- SX4 1.6 DDiS (silnik Peugeot lub Ford)
Mini:
- Cooper D (R56) 2008-2010, silnik: 9HZ (DV6TED4) 89 KM, 109 KM
- One D (R56) 2008-2010, silnik: 9HZ (DV6TED4) 89 KM, 109 KM
- Clubman D (R55) 2008-2010, silnik: 9HZ (DV6TED4) 89 KM, 109 KM
W Volvo, Mazda, Suzuki oraz Mini czasami niezbędne jest usunięcie zaworu EGR z oprogramowania aby nie wyświetlał się błąd po zaślepieniu zaworu.
Informacje techniczne:
- materiał zaślepki: stal kwasoodporna - dożywotnia gwarancja;
- wszystkie zaślepki poddane są specjalistycznej obróbce wibrościernej. Dzięki temu usunięte zostają ostre krawędzie po cięciu laserem oraz ujednolicona powierzchnia;
- materiał uszczelek: GAMBIT AF-1000, odporny na wszystkie warunki panujące w układzie wydechowym.
Do zastosowania poza drogami publicznymi oraz w sporcie motorowym.