Zaślepka zaworu EGR z uszczelkami dla samochodów Renault z silnikami 1.9 dCi 110, 130, 131 KM
Index: ZU_EGR_40
EAN code: 5902553471588
Kiedy zauważysz, że samochód stracił swoją dawną moc, szarpie podczas przyśpieszania i dymi, prawdopodobnie uszkodzeniu uległ zawór recyrkulacji spalin. Najczęstszą przyczyną awarii zaworu EGR jest osadzanie się cząstek stałych pochodzących ze spalin oraz cząstek oleju pochodzących z odmy we wnętrzu zaworu.
Opis
Zastosowanie:
- Laguna II (2005 - >), silniki: 130 KM (F9Q 758, F9Q 759)
- Laguna II Grandtour (2005 - >), silniki: 130 KM (F9Q 758, F9Q 759)
- Scenic II (2005 - >), silniki: 110 KM (F9Q E 804, F9Q 803), 131 KM (F9Q J 803, F9Q 804)
- Megane II (2005 - >), silniki: 110 KM (F9Q 804, F9Q 818), 131 KM (F9Q 803)
- Megane II Coupe-Cabriolet (2005 - >), silniki: 110 KM (F9Q 804, F9Q 816, F9Q 818), 131 KM (F9Q 803)
- Megane II Kombi (2005 - >), silniki: 110 KM (F9Q 804, F9Q 818), 131 KM (F9Q 803, F9Q 804)
Informacje techniczne:
- projekt: Tafmet;
- wykonanie: Tafmet;
- materiał zaślepki: stal kwasoodporna - dożywotnia gwarancja;
- wszystkie zaślepki poddane są specjalistycznej obróbce wibrościernej. Dzięki temu usunięte zostają ostre krawędzie po cięciu laserem oraz ujednolicona powierzchnia;
- materiał uszczelek: GAMBIT AF-1000, odporny na wszystkie warunki panujące w układzie wydechowym.
Do zastosowania poza drogami publicznymi oraz w sporcie motorowym.
Miejsce montażu
Ważna informacja:
Nie ma możliwości rozłożenia tego zaworu na drobne części, ponieważ króciec z zębatką jest na stałe połączony z osią zaworu, natomiast klapka zaworu jest zaspawana na osi, co uniemożliwia jej wyjęcie. W związku z tym, trzeba przeciąć oś zaworu.
W naszym sklepie dostępna jest również zaślepka z podtoczeniem na klapkę zaworu. W tym przypadku nie ma konieczności przecinania osi zaworu.
Zobacz także
Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:
Dostawa
nawet w 24h
Telefon
+48 665 543 930
Metody płatności
Przelew / Karta / Paynow