




Index: TU_SMK-2
EAN code: 5902553474398
Aluminiowa tuleja - uszczelka łącząca pompę olejową ze smokiem z potrójnym uszczelnieniem
Wersja, nie zmniejszająca przekroju przepływu oleju w przeciwieństwie do wersji nie przykręcanych do smoka
Uszczelka smoka to Oring występujący pomiędzy pompą oleju, a zespołem smoka w samochodzie Opel Insignia z silnikiem wysokoprężnym 2.0 CDTI. Jej główne zadanie polega na uszczelnieniu tego połączenia. Jednak wraz z upływem czasu uszczelka twardnieje i przepuszcza olej, co powoduje spadek ciśnienia smarowania. Taka sytuacja może w krótkim czasie doprowadzić do zatarcia silnika.
Nasza aluminiowa tuleja-uszczelka łącząca pompę olejową ze smokiem zastępuje wadliwą fabryczną uszczelkę smoka pompy olejowej, przez którą zaciera się silnik. Nowa tuleja uszczelniająca tworzy trwałe połączenie smoka z miska olejową przez co usuwa wadę fabryczną tego silnika. Nie ulega odkształceniu jak fabryczne uszczelnienie. W zestawie zastosowano O-ringi z Vitonu, materiału odpornego na działanie wysokiej temperatury oraz oleju silnikowego. Wymiana starej fabrycznej uszczelki na taka tuleję uszczelniającą jest prosta wystarczy wyjąć starą uszczelkę i na miejsce starej zamontować nową tuleję.
Zestaw zawiera:
Kolory O-Ringów mogą się różnić od tych na zdjęciach w zależności od dostępności.
Zastosowanie:
z silnikami o oznaczeniach kodowych:
Zastosowanie:
Poprawioną część użyto w silniku o oznaczeniu B20DTH (LFS) 2.0 CDTI 170 KM wyposażonym w system Adblue. Różnica między nimi wynika z innej konstrukcji połączenia zespołu pompa oleju - przewód ssący smoka oleju.
Numery referencyjne OE/OEM: 55589549, 646125
Opis
nawet w 24h
+48 665 543 930
Przelew / Karta / Paynow