Uszczelka smoka pompy oleju Opel Insignia Zafira Astra 2.0 CDTI Suzuki SX4 Saab 9-5 2.0 TTiD

Index: TU_SMK-2

EAN code: 5902553474398

85,00 zł
Brutto
Ilość

Dostępne metody płatności:
Dostępne metody dostawy:
help_outline Zapytaj o produkt
Dostarczamy produkty do Unii Europejskiej. Aby podlegać pod stawkę 0% dla transakcji wewnątrzwspólnotowych wprowadź swój poprawny numer EU VAT

Opis

Aluminiowa tuleja - uszczelka łącząca pompę olejową ze smokiem z potrójnym uszczelnieniem

Wersja, nie zmniejszająca przekroju przepływu oleju w przeciwieństwie do wersji nie przykręcanych do smoka

Uszczelka smoka to Oring występujący pomiędzy pompą oleju, a zespołem smoka w samochodzie Opel Insignia z silnikiem wysokoprężnym 2.0 CDTI. Jej główne zadanie polega na uszczelnieniu tego połączenia. Jednak wraz z upływem czasu uszczelka twardnieje i przepuszcza olej, co powoduje spadek ciśnienia smarowania. Taka sytuacja może w krótkim czasie doprowadzić do zatarcia silnika.

Nasza aluminiowa tuleja-uszczelka łącząca pompę olejową ze smokiem zastępuje wadliwą fabryczną uszczelkę smoka pompy olejowej, przez którą zaciera się silnik. Nowa tuleja uszczelniająca tworzy trwałe połączenie smoka z miska olejową przez co usuwa wadę fabryczną tego silnika. Nie ulega odkształceniu jak fabryczne uszczelnienie. W zestawie zastosowano O-ringi z Vitonu, materiału odpornego na działanie wysokiej temperatury oraz oleju silnikowego. Wymiana starej fabrycznej uszczelki na taka tuleję uszczelniającą jest prosta wystarczy wyjąć starą uszczelkę i na miejsce starej zamontować nową tuleję.

Zestaw zawiera:

  • 1 x tuleja - uszczelka smoka (aluminium);
  • 3 x O-Ring uszczelniający tuleję (Viton);
  • 1 x O-Ring uszczelniający wtyczkę czujnika poziomu oleju (Viton);
  • 2 x O-Ring uszczelniający odmę wewnątrz miski olejowej (Viton);
  • 1 x O-Ring uszczelniający odmę na zewnątrz miski olejowej (Viton).

Kolory O-Ringów mogą się różnić od tych na zdjęciach w zależności od dostępności.

Zastosowanie:

  • Opel Insignia A (2009-2017)
  • Opel Cascada (2013-2018)
  • Opel Astra J (2009-2015)
  • Opel Zafira C (2012-2018)
  • Opel Combo (2012->)

z silnikami o oznaczeniach kodowych:

  • 2.0 CDTI, A20DTC / A20DTL, 81kW (110KM)
  • 2.0 CDTI, A20DTJ / A20DT, 96kW (131KM)
  • 2.0 CDTI, A20DTE, 88kW (120KM)
  • 2.0 CDTI, A20DTE, 103kW (140KM)
  • 2.0 CDTI, A20DTH, 120kW (163KM), od 07.2013
  • 2.0 CDTI, A20DTR, 140kW (190KM)
  • 2.0 CDTI, A20DTR, 143kW (195KM), od 2012

Zastosowanie:

  • Chevrolet Malibu (V300) 2.0D, silnik LBS (2012->)
  • Suzuki SX4 (EY, GY) 1.6 DDiS, silnik D16AA 120 KM (2013->)
  • Suzuki SX4 (JY) 2.0 DDiS, silnik D20AA 135 KM (2009->)
  • Suzuki Vitara (LY) 1.6 DDiS, silnik D16AA 120 KM (2015->)
  • Saab 9-5 (YS3G) 2.0 TTiD, silnik A20DTR 190 KM (2010-2012)
  • Saab 9-5 (YS3G) 2.0 TTiD, silnik A20DTH 160 KM (2010-2012)
  • Saab 9-3 (YS3F) 1.9 TTiD, silnik Z19DTR 180 KM (2008-2012)

Poprawioną część użyto w silniku o oznaczeniu B20DTH (LFS) 2.0 CDTI 170 KM wyposażonym w system Adblue. Różnica między nimi wynika z innej konstrukcji połączenia zespołu pompa oleju - przewód ssący smoka oleju.

Numery referencyjne OE/OEM: 55589549, 646125

Product details

TU_SMK-2

Opis

Materiał
Aluminium
Producent
Tafmet

Dostawa

nawet w 24h

Telefon

+48 665 543 930

Metody płatności

Przelew / Karta / Paynow