Możliwe są następujące formy płatności:

 
Przy odbiorze (za pobraniem): zapłata gotówką kurierowi przy odbiorze zamówienia lub w siedzibie firmy podczas odbioru osobistego. W wybranych przypadkach sklep TAFMET zastrzega sobie prawo do dodatkowej weryfikacji telefonicznej tego typu zamówień.

Przelewem: forma płatności dla klientów preferujących samodzielne logowanie do banku internetowego, wizytę w placówce banku lub na poczcie. Po zarezerwowaniu zamówionego towaru, klient otrzymuje mailem numer rachunku bankowego, na który należy przelać właściwą kwotę. Z chwilą zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym TAFMET, zamówienie jest przekazywane do magazynu w celu przygotowania wysyłki.

PL (mBank): 25 1140 2004 0000 3102 7404 8241
EURO (mBank): IBAN: PL96114020040000371202427946, BIC/SWIFT: BREXPLPWMBK

Przelewem online (PayU): forma płatności elektronicznej obsługiwana przez PayU S.A. (mTransfer, Przelew24BZWBK, Pekao24Przelew, BPH, Inteligo, Nordea, iPKO, ING, Raiffeisen Polbank, Millennium, BGŻ, Kredyt Bank, Citi Handlowy, Deutsche Bank, Getin Bank, Invest Bank, Meritum Bank, Eurobank, Alior Bank, Alior Sync, Crédit Agricole).

Płatność kartą (Visa, Mastercard): po złożeniu zamówienia w sklepie, zostaniesz automatycznie przekierowany na stronę PayU w celu dokonania płatności. Bezpiecznej autoryzacji dokonuje firma PayU S.A., a żadne dane dotyczące karty płatniczej nie są przekazywane do sklepu. Z chwilą potwierdzenia dokonania płatności, zamówienie jest przekazywane do magazynu w celu przygotowania wysyłki. W przypadku nieudanej autoryzacji, skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy w celu dokonania zmiany formy płatności.

Ze względów bezpieczeństwa, każda transakcja płatności elektronicznej jest weryfikowana przez operatora (termin weryfikacji nie jest zależny od sklepu), z chwilą realizacji płatności zamówienie jest pakowane i wysyłane.