• Emulator drugiej Sondy Lambda mosiężny
  • Emulator drugiej Sondy Lambda mosiężny
  • Emulator drugiej Sondy Lambda mosiężny
Emulator drugiej Sondy Lambda mosiężny Emulator drugiej Sondy Lambda mosiężny Emulator drugiej Sondy Lambda mosiężny

Emulator drugiej Sondy Lambda mosiężny

Index: EMU_SL_D_MO

EAN code: 5902553472288

Otwór doprowadzający spaliny 2 mm

Szlifowane powierzchnie czołowe umożliwiające idealne doszczelnienie

Gwinty wykonywane dedykowanym narzędziem - idealna dokładność oraz powtarzalność

Wykonywany na nowoczesnym centrum obróbczym CNC za pomocą specjalistycznego oprzyrządowania

20,00 zł
Brutto
Ilość

Dostępne metody płatności:
Dostępne metody dostawy:
help_outline Zapytaj o produkt
Dostarczamy produkty do Unii Europejskiej. Aby podlegać pod stawkę 0% dla transakcji wewnątrzwspólnotowych wprowadź swój poprawny numer EU VAT

Opis

W samochodach z normą emisji spalin EURO 3 w górę za katalizatorem występuje druga sonda lambda. Pełni ona rolę diagnostyczną. Jeśli na podstawie jej danych sterownik silnika wykryje jakieś nieprawidłowości - wyświetli błąd na desce rozdzielczej (popularny "CHECK ENGINE") i silnik może przejść w awaryjny tryb pracy (w zależności od marki samochodu). Objawia się to często dużym spadkiem mocy. Powyższe problemy pojawiają się w przypadku usunięcia katalizatora, niskiej jego sprawności lub zastąpienia go strumienicą. 

W takich sytuacjach niezbędnym staje się zamontowanie EMULATORA DRUGIEJ SONDY LAMBDA. 

Niekiedy brak miejsca nie pozwala na zamontowanie emulatora prostego. W tych przypadkach istnieje konieczność zamontowania emulatora kątowego. 

Katalizator potrafi skutecznie ograniczyć moc silnika od 2 do 3%, a przy obrotach dla mocy maksymalnej nawet do 5%. Usunięcie go i zastosowanie emulatora jest najłatwiejszym sposobem na niskobudżetowe podniesienie mocy. 

Emulator może także pomóc w przypadku problemów z instalacją LPG, która z powodu wykrycia zbyt bogatej mieszanki powoduje wyświetlanie się kontrolki "CHECK ENGINE" na desce rozdzielczej. 

Montaż jest bardzo prosty. Wykręcamy sondę Lambda, w jej miejsce wkręcamy emulator, do którego następnie wkręcamy sondę Lambda. 

UWAGA: Należy mieć na uwadze, że emulator nie zawsze pomoże w wyżej wymienionych sytuacjach. Są silniki, które nie chcą "współpracować" z emulatorem i błąd po zamontowaniu nadal się wyświetla.

Informacje techniczne:

  • materiał: mosiądz;
  • otwór doprowadzający spaliny: 2 mm;
  • gwint wewnętrzny oraz wewnętrzny: M18x1.5 - występujący w ponad 99% Sond Lambda;
  • gwinty wykonywane dedykowanym narzędziem - idealna dokładność oraz powtarzalność;
  • wykonywany na nowoczesnym centrum obróbczym CNC za pomocą specjalistycznego oprzyrządowania;
  • podkładka w zestawie.

Product details

EMU_SL_D_MO

Opis

Materiał
Mosiądz
Producent
Tafmet

Zobacz także

Dostawa

nawet w 24h

Telefon

+48 665 543 930

Metody płatności

Przelew / Karta / Paynow