



Index: EMU_SL_D_MO
EAN code: 5902553472288
Otwór doprowadzający spaliny 2 mm
Szlifowane powierzchnie czołowe umożliwiające idealne doszczelnienie
Gwinty wykonywane dedykowanym narzędziem - idealna dokładność oraz powtarzalność
Wykonywany na nowoczesnym centrum obróbczym CNC za pomocą specjalistycznego oprzyrządowania
W samochodach z normą emisji spalin EURO 3 w górę za katalizatorem występuje druga sonda lambda. Pełni ona rolę diagnostyczną. Jeśli na podstawie jej danych sterownik silnika wykryje jakieś nieprawidłowości - wyświetli błąd na desce rozdzielczej (popularny "CHECK ENGINE") i silnik może przejść w awaryjny tryb pracy (w zależności od marki samochodu). Objawia się to często dużym spadkiem mocy. Powyższe problemy pojawiają się w przypadku usunięcia katalizatora, niskiej jego sprawności lub zastąpienia go strumienicą.
W takich sytuacjach niezbędnym staje się zamontowanie EMULATORA DRUGIEJ SONDY LAMBDA.
Niekiedy brak miejsca nie pozwala na zamontowanie emulatora prostego. W tych przypadkach istnieje konieczność zamontowania emulatora kątowego.
Katalizator potrafi skutecznie ograniczyć moc silnika od 2 do 3%, a przy obrotach dla mocy maksymalnej nawet do 5%. Usunięcie go i zastosowanie emulatora jest najłatwiejszym sposobem na niskobudżetowe podniesienie mocy.
Emulator może także pomóc w przypadku problemów z instalacją LPG, która z powodu wykrycia zbyt bogatej mieszanki powoduje wyświetlanie się kontrolki "CHECK ENGINE" na desce rozdzielczej.
Montaż jest bardzo prosty. Wykręcamy sondę Lambda, w jej miejsce wkręcamy emulator, do którego następnie wkręcamy sondę Lambda.
UWAGA: Należy mieć na uwadze, że emulator nie zawsze pomoże w wyżej wymienionych sytuacjach. Są silniki, które nie chcą "współpracować" z emulatorem i błąd po zamontowaniu nadal się wyświetla.
Informacje techniczne:
Zobacz także
nawet w 24h
+48 665 543 930
Przelew / Karta / Paynow